It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Friday, July 1, 2011

excited nak naik jejantas KLCC..korang penah naik tak??


salam semua. aku gila fanatik dengan keindahan KLCC.
tambah-tambah waktu malam. sungguh cantik bangunan kemegahan Malaysia ni.
tadi lepas jumaat melepak dengan adik sayang yang gojes kat situ.

alang-alang dah kat sana tadi, excited lah melompat-lompat nak naik jejantas tu.
tak kenal mana jejantas KLCC?
ni haaaaa~


tepi kanan ni gambar jejantas bagi yang tak tahu mana jejantas KLCC. boleh melawat atas tu taw. dah lama aku mengidam nak naik atas ni (=.=) yang kiri ni pulak map.


tepi ni ada harga tiket nak melawat jejantas tu. murah je lah rupanya :) RM3 je bagi pemegang Mykad dan kanak-kanak. pakej pun ada gak. sila klik pada gambar untuk lihat dengan lebih jelas ye :) 

waaaah..kosong! teruja. boleh la aku main lari-lari atas tu karang. haha *tamak*



tiba-tiba!





benci!! rasa macam nak guling-guling nangis hentak kaki kat situ!
hmm.
patutlah. tengok la cara penjualan tiket dia.


siapa cepat dia dapat??

dem! =.=

lepas ni kne gi cepat-cepat lah kalau nak gi sana.
ni lah adik sayang yang gojes tu :D

gojes kan cik adik sorang ni. hehe. 

*peringatan: gambar aku bertudung pink tu sebelum eksiden.jadi, tak de la parut sarip dol kat situ*
T_________T 

korang penah naik tak jejantas KLCC ni? cercite..cerciter.

p/s: encik botakkkkkk. jom lah gi nek jejantas ni nanti. :D

11 comments:

kinn said...

xpernah naik la. jln2 kat bawah tu je. hihik ;)

Taufan Bin Ribut said...

saye agak jakun sebab dah 23 taun hidup jangan kate jambatan klcc.Pintu klcc pon belum masuk lagi..^_^


Entri terkini :Kehenseman aku terserlah bile berkaca mata ^_^

Watch my video song!!

shahjiehan said...

oh... tingkat berapa tu eh... nk naik jgk

ridh said...

jom2..tapi..sy xcepat la nk lari2 rebut tiket..hahah..;P

aida4eva said...

kinn: aida pun cm tu la selama ni..tp tringin gak nak nek atas tu :D

aida4eva said...

taufan: hihi..xpe2..ade rezeki t smpai la kat KLCC tu :)

aida4eva said...

shahjihan: ntah la..xbrapa pasti tingkat berapa..yg pasti kat jejantas tu..hoho

aida4eva said...

ridh: yeayyy! xpe2..nanti sy lari lajulaju rebut tiket ek :D

shafiqabdshukor said...

prnh...
ms drjh enam...

kire2 11 tahun yg lepas..
hehehehehehe..
tggi woo..

Mieya said...

mia penah naik dulu..time skolah rndah..huhuhu...tmbh2 msa naik lift..cepat gler nk smpi kt jejantas..bila dh smpi kt jejantas tu..excited..bila pandang bawah jer..kecut prut mak aii..tggi..

http://akumia19.blogpsot.com

Pustaka NurIman said...

dah pernah naek...siokkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...