It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Monday, May 11, 2015

Pengedar Herbalife

Salam semua!

Pernah dengar apa itu Herbalife? Teringin nak mencuba tapi tak tahu caranya? Meh roger kiteee kat 0132858185..kita boleh share macam mana nak start herbalife.


Di Herbalife, falsafah Gaya Hidup yang Sihat dan Aktif dititikberatkan sebagai langkah ke arah menjadikan diri anda yang terbaik dari segi kesihatan. 
Banyak orang yang mengelak apabila mereka mendengar istilah ‘gaya hidup yang sihat dan aktif’ kerana mereka membayangkan mereka terpaksa bersenam secara ekstrem selama berjam-jam. 

Walaupun bersenam secara intensif ada manfaatnya, namun gaya hidup yang sihat dan aktif juga menyumbang secara positif ke arah kesejahteraan fizikal dan mental anda. Ia bukanlah susah. Perubahan kecil kepada kehidupan harian dan diet anda bagaikan perumpamaan, ‘sedikit-sedikit, lama-lama jadi bukit’ dalam tempoh jangka panjang.
Sama ada anda seorang yang cergas atau tidak cergas, anda sebenarnya berupaya menjalani gaya hidup yang lebih sihat dan lebih aktif.
Jadi, marilah kita bersama-sama menjalani hidup dengan lebih aktif dan makan makanan yang lebih sihat yang bagus untuk tenaga dan kesihatan anda! :)
Saya sebagai ahli bebas herbalife sedia membantu anda! :)

Tanya saya bagaimana :) hubungi saya melalui call/sms/whatsapp/telegram ; 013-2858185

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...