It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Wednesday, November 21, 2012

Percutian sehari di Pulau Pinang.



Salam semua!

jumaat lepas aku ke penang. mama saja nak jalan-jalan makan nasi kandar sebelum hantar aku ke selama.

jooommmm layanannnn!



tudiaaaaa~ nasi kandar beratoq mai.
kuah campuq naaaa.

bukan kedai yang terkenal tapi sodappp!
yang ni recommended by kawan mama yang bawak kami ni.





kemudian kami ke kedai Jeruk Pak Ali.
kedai ni buat jeruk yang tak de gas taw. 
sedappp!
cuma aku tak berapa berkenan dgn jeruk. so layankan ajeee..

*hehe. padahal balik2 melantak sebab sedap sangat. lain dari yang lain. manissss*


disebabkan bukit bendera tutup sebab penyelenggaraan, kami pun naik ke bukit muda. 
bukit yang tinggi, boleh nampak satu penang!
eh..yeke namanya bukit muda?
aku dah lupa. haha

*ini gara-gara mata tak berapa nak celik dalam kereta*
T_______T


atas bukit ni ada pesta durian.
boleh makan sampai belahak bau durian.

tau belahak tu ape??
sendawa ler. hihi


kami cuba durian raja musang (Musang King)
peehhh..mahai. sekilo rm25.
dapat sebiji je.
tapi sodapppp. puas ati!!



kanak-kanak riang main belon.
alahai si manja ni.
dah macam buat tarian bollywood.
-___-"

nasib baik aku tak join sekaki.
haha


view dari padang kota.
ehh. tak kompiden lagi nama tempat tu.
ntahhhhh! haha
*failed!*


yang ni best!
mee udang sehati berdansa.
mee udang sedap di sungai dua, pulai pinang.
yang ni kena turun feri dulu baru boleh rasa :)

p/s : anda ke mana cuti sekolah ni? share sikitt!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...