It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Wednesday, February 15, 2012

hargai diri. semua orang ada kelebihan dan kekurangan.


salam.
hari tu aku dan budak kelas pegi MSN.
untuk lawatan ilmiah tengok atlet paralimpik.
sumpah tabik ngan semangat dorang!

dengan atlet tennis.
laju gila dorang kayuh wheelchair tu kejar bola.
kita yang normal pun terkedek-kedek lagi.

T______T

MEREKA

yang ni jurulatih untuk atlet ping pong.
banyak kelas dorang ni ikut tahap kecacatan.
yang tangan sebelah men je pun ada.

hebat taw dorang. dalam ramai-ramai kitaorang try lawan dorg,
satu shoot pun xlepas. HAHA

atlet renang.
ada yang kudung dua-dua kaki, tangan sebelah je ada, tapi berenang punya la laju,
semangat dorang sangat lah kuat!
kerdilnya aku rasa berbanding semangat mereka.

p/s : kita semua makhluk allah yang sempurna di sisiNya

4 comments:

PaK PiS said...

mereka lg hebat dr kita bersukan sbnrnye.. smgt dorg..

aida4eva said...

pak pis : sangat betul..mereka bersukan untuk kepuasan diri..yg normal byknya bersukan untuk duit je :(

missNick said...

melihat kesungguhan dan keazaman mereka boleh membangkitkan motivasi kita :)

aida4eva said...

missNick : betul2..sangat betul..semoga pemain normal dapat tiup smngt mcm dorg ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...