It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Tuesday, February 21, 2012

hello SKPK Seremban.


lama nya tak menaip dalam ni.
T____T

siboookkknya aku sekarang.
sekarang ni aku tengah praktikal untuk sebulan dekat SKPK Seremban.
fyi, kat sekolah ni ada murid masalah penglihatan dan pendengaran.
tapi aku ni major aku pendengaran lah~ 

susah ok nak jadi cikgu.
nak rancang itu, rancang ini.
haih.

 hanya mampu tersenyum

nampak buku tu?
grrrrr~

time ni belum stat ngaja.

 perhimpunan pepagi.
dah 2 perhimpunan. tapi masih tak mampu nak tahan air mata masa  baca selawat.
sebab rasa sedih bila tengok kanak-kanak pekak ni tak dapat dengar ayat-ayat suci al-quran dan mereka terpinga-pinga masa guru berselawat.
T__T

event minggu lepas.
maulidur rasul

^____^

4 comments:

Siti NurFariha Muhamad said...

syoknya dia da nak keje da la tak lama lagi=)

aida4eva said...

lonely itu indah : wah fariha~ lonely ke??geget kang :p lambat lg lor kje..sobsob~ korang keje dulu :)

Siti NurFariha Muhamad said...

hang la keja dulu...weyh da lama x jumpa hang nooo...cam na praktikum...confirm syok noo~ tgk pic smua meriah ngan budak2=D comey nooo cikgu pon comey=)

aida4eva said...

syokkk! memang syok weyhh. hihi

ni pun sikit ja ni..alhamdulillah..ang lagi lagi lagi comey!

xpe la wey,,aku keje dulu..tp ang kawen dulu. aku jeles! sekian. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...