It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Thursday, January 5, 2012

Laptop dan internet ibarat nasi dan lauk


salam semua.

bagi aku kan, 
laptop dan internet ni dah macam nasi dan lauk.
laptop tu umpama nasi manakala internet ibarat lauk. 
nak makan nasi saja boleh tapi lagi sedap dan kenyang kalau ada lauk.
paham tak maksud aku? 
HAHA

kalau tak paham boleh e-mail aku.
*sedang bajet retis. sila mintak sign aku*
-______-'


tapi yang lagi canggih tu tak payah dah ada laptop, henpon pun boleh guna internet.
inikan pula galaxy tab. ipad.
hebat la korang. kaya betul.
mintak duit sikit boleh?
*lempang*



budak dina ni pun pantang dapat laptop.
nak main internet katanya.
tak pun suruh pasang cerita kanak-kanak.
budak zaman sekarangg.
bijak sungguh!

p/s : internet rumah sewa baru berjaya di 'CPR'kan sebentar tadi :)

4 comments:

myra azraff said...

haha..bebudak skarang ni memang..kecik2 pon dah ader fb ngan blog..:D

Crew Fathi said...

biasa la.. dak2 sekarang memang banyak gila beza... Wa dulu time kecik2.. hurmm.. main mainan aja.. Haha.. Menjahanam kan lagi ada la.. Akhz!.. ^_^

aida4eva said...

myra : kan..dak dina ni pun ada fb :) kemain lg dia sibuk mintak buatkan fb :)

aida4eva said...

fathi : sama la. dulu pun main game outdoor je..dak2 skrg indoor je lebeyy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...