It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Tuesday, September 6, 2011

T-shirt Blogger Perak dah sampai Look out Point, Bukit Ampang!

salam semua warga blogger.


taraaa~ nampak tak baju ape neh? tahu..tahu..dah lama dah ada baju ni kan.
aku baru pakai je. so kira baru lah tu. hihi
comey plak aku rasa baju tu. Ni baju dari group blogger perak. sapa-sapa blogger perak yang tak join lagi group ni, diharuskan join sebab semua warga BP adalah sangat best!
penah jugak wat entri sal blogger perak ni. ---> SINI


aku dan rakanrakan naik Look Out Point, Bukit Ampang ni dan makan dekat restoran yang bernama Gasoline nih. sedap betul. mabeles!
maap! 
yang pakai baju hitam-merah yang ada rupa macam Ajay Devgan itu bukan rakan. T__T

kami naik bukit ampang ni at the first place adalah sebab nih; 

main 'tembak-tembak' lampu malam <3
 nampak tak kat lengan tu pun ada tulis 'BP we are family'?
yes we are :)

sambil makan duduk-duduk pun boleh shoot. cantik betul pemandangan ni dari atas.


 nampak tak? belah kanan aku tu live view KL taw. superb cantik. aku suka tengok pemandangan lampu malam-malam. terutamanya tempat tinggi macam ni dan lampu KLCC.

*abaikan muka mintak lempang diatas. ini je gambar nak tunjuk aku kat tempat tinggi* 
T____T

meh aku kasi zoom sikit pemandangan tepi tuh. 

 nice kan. subhanallah 

p/s: restoran Gasoline atas ni memang super sedap. nanti aku buat entri gambar makanan atas ni pulak. :)


10 comments:

ezy.fia said...

fuhh cantek giler..

aliaa farhana said...

pheeewwiiiiittttt....comel ny baju!! tuan ny lagiiiiiiii comel!

aida4eva said...

ape yg cantik cik ezy? baju ke pemandangan? hehe :)

aida4eva said...

kak al : wiiwwwiiittt <3..hehe..baju tu lagi comey lah..:D tp pape pun, kak al lagilagilagi comey :D

Ahmad Ridhwan Bin Razali said...

meh nk tlng lempang..:p..hihi

Penyu said...

abg ade 3 helai baju BP. hahaha

aida4eva said...

ridh: hamboiiiii~ nak lempang2 kite pulak..:( abahhhhhhhhhhhhhh~ tengok dia ni~

aida4eva said...

penyu: kemain lagi abg penyu ada baju sampai 3 helai. nak pakai masa bila tu? kui3

hamzah ian said...

perghhh nak g makan kat sini gak ah. ehehe

aida4eva said...

hamzah: sila-sila :) nanti aida wat entri sal restoren ni pulak ye..:D kompom terliur :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...