It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Friday, July 15, 2011

budak dua tahun melantak durian secara marathon


sungkai, julai - dilihat seorang kanak-kanak berusia 2 tahun melantak durian secara gelojoh mengalahkan orang dewasa. 


tengok! muka tak bersalah. demam nanti baru tahu :P seronok sangat muka dia dapat d0yan..padahal biji d0yan tu lagi besar dari tangan dia. 


doyan fresh dari kebun opah aku dekat felda sg. klah tu. sangat lah terbaik. lemak berkrim disukai ramai.
*sila-lah terliur*

sempat lagi pose lagi. tengok doyan tu. secomel budak ni kan. kesedapan pun tak terhingga.
tengok tu..satu pangsa satu ulas. kucing duduk tu. eh..eh..budak kecik ni sempat peace2 lagik. 

muka bahagia dapat d0yan.padahal pak su aku kat belakang tu bertungkus-lumus bukak d0yan tu. 

feeling tunggu d0yan luruh dekat kebun sendiri, kutip durian dalam kebun dengan risiko pacat dan sebagainya amat mencabar berbanding korang beli d0yan dekat kedai 3 biji soploh hinggit. rasa pun otomatik jadi lagi sedap!

 oh bahagianya! :)

8 comments:

misya said...

teliur la

Cik Ezy said...

saye xmkn duyannnnnnn..
huhukk

Prince Halilintar said...

xsabarnya prince nk balik kg makan durian..

aida4eva said...

misya: cpt2 g beli kat kdai..hehe

aida4eva said...

cik ezy: ada sstgh org xmkn doyan kan..hehe..mcm cik ezy ni..tp rugi taww :P

aida4eva said...

prince: hehe..cpt2 balik..sedap wooo~

Rafidah Farhana said...

Perghh ! Budak dua tahun pun tak kalah dgn durian. Aku makan sampai pening. Best gilaaa..

aida4eva said...

rafidah: kan..budak ni memang anti d0yan..kui3..boleh pening ek? kalau aida trus pitam..kui3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...