It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Tuesday, July 19, 2011

BEN ASHAARI AJAK PILIH BLOG

salam! hoyeh. mengejoin segmen setelah sekian lama. ngehngeh. ni pun update lintas langsung dari kelas seni dalam pendidikan yang merunsingkan aku sepanjang 2 jam ni. mujur ada laptop. tak de la rasa nak hempuk kepala dekat meja secara bertubi-tubi. *sigh* 

tekan header merah bawah ni untuk join ye
 

Sila ceritakan latar belakang blog anda seperti bila mula buka , kenapa anda buat blog , sapa idola bloggger anda , minat dan sebagainya la.. Cuba bagitau kenapa blog anda patut dipilih sebagai blog yang patut di singgah setiap hari.

aku mula blog ni bulan 11 taun lepas. buat blog sebab sebelum ada blog suka baca blog orang lain comey-comey, suka baca ape yang orang lain tulis, dan dengar-dengar boleh la bat side income sikit-sikit dengan blog. maka, setelah berfikir doploh lapan saat tika itu, terus aku buat blog dan blog yang jadi mentor dan inspirasi tika berblog ialah blog abg ben sendiri.
terharu weyh. masa tu follower aku baru 20 keping. tiba2 muncul gambar jejaka berbaju putih dekat ruangan follower tu. kemain aku eksaited sambil terharu. sobsobsob 

aku minat ape eh? membaca kot..sebab tu aku suka baca kisah-kisah hidup orang, tapi ikut mood la jugak. HAHA. lagi satu aku minat sungguh berjalan-jalan melancong ke, mall-mall ke, meet a new friend pun aku suka. dengan blog jugaklah makin bertambah kenalan yang super duper nice korang semua ni.

kenapa kena singgah blog ni? ouh..aku masih noob blogger..tak banyak yang aku tahu. jadi kalau korang singgah baca kat sini pun ibarat satu bonus bagi aku. 



terima kasih kalian sebab singgah sini..terharu lagi. sobsobsob

10 comments:

Sharinginfoz said...

memang seronok kan berblogging?

najihahfara said...

singgah dari segmen BA..
keep on blogging ya :)

Anonymous said...

abg ben x memilih tau..dia follow jek sesape pun..x kira baru ka lama,glamor ke tak..bgus kan?

ScaniaZ said...

Tahniah!!!
Anda Pilihan Saya!!!
http://scaniaz.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-aku-pilih-3-blog-ini-kerana.html

Prince Halilintar said...

prince suke singgah sini sbb kite kawan blogger..hihi

aida4eva said...

sharinginfoz: kan kan..seronok :)

aida4eva said...

cik najihah: maceh awak :D awak punnnn :)

aida4eva said...

zoey zau yah: kan..bagus btl dia..xmemilih :)

aida4eva said...

scaniaz: waaaaaaaaa!terharuuuuu! nantikan entri terharu eh :D

aida4eva said...

prince: kan..kawan blogger :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...