It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Tuesday, July 19, 2011

terharu bila dipilih daripada ratusan blogger yang lain.



kan aku ada join segmen BA awal petang tadi kan dekat ENTRI NI.
petang tu ada lagi segmen tapi aku tak dapat join sebab ada urusan 'kerajaan'.

bukak je komen tiba-tiba ada yang cakap aku jadi pilihan? 
ape eh?

*klik gambar untuk kejelasan yang jitu* 


abg beng soh pilih 3 blog sebagai pilihan hati..
oh.

aku zero to hero??

wah..it's a really big compliment i think untuk orang yang noob macam aku nih.

terima kasih awak..
marilah kita menunjungi beliau di 


p/s: tak sangka ada juga perasan kewujudan aku yang noob ni (T____T) 

12 comments:

ezy.fia said...

bestnye terpilih..
=)

miss nana said...

tahniah...teringin nak direview oleh blogger lain...bertuah direview oleh blogger hebat..abg ben..hehe

Penyu said...

blog Penyu pernah direview oleh tuan punya blog sendiri. hehehe

Encik JI said...

:) hebatla tu. tahniah yerp

aida4eva said...

cik ezy: best! hehe..xsangka :)

aida4eva said...

miss nana : hehe..sampai satu masa nnt nana plak yg kn review :)

aida4eva said...

penyu: xfhm..means penyu direview oleh penyu??haha..kompius~

aida4eva said...

encik Jl: macehhhh :D

Anisa Anuar said...

bestnye...I'm still a beginner...byk lg nk kne belajar...

Prince Halilintar said...

tahniah2..semakin femes la nanti ye..hehe =)

aida4eva said...

anisa: aida pn beginner gak..:) kita sama2 belajar ek :D

aida4eva said...

prince: ceit..konon :P mn de femes :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...