It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Wednesday, June 29, 2011

#4 Wordless Wednesday





25 comments:

Pojiekyra said...

sumew jd spiderman :D

solomolo said...

C.A.K !~

[sutera kasih] said...

comel hehe tapi tiba2 ada jejaka menyelit di belakang hehe

Cursefinger said...

5 orang laki, 1 orang perempuan. Haha.. :)

Entri baru! >> Wordless Wednesday #2

myhatiku said...

aha..blink2:)
WW#4|anak fruit n cousin

LUNA LANUN said...

asal ramai sgt entri btajuk wordless wednesday hari ni?! hu3!

Entri terbaru:

1. Bukan Nak Jaga Tepi Kain, Cuma Prihatin Pada Orang Lain
2. 7 Tips Menjadikan Artikel Blog Anda Mesra Pembaca
3. Farmville Memang Wujud Di Papar, Sabah
4. Kompleks Sejarah Bukit Malawati, Kuala Selangor

by LUNA LANUN

cinta siswi said...

cumil..hehe..
ade jgk yg lain di situ..hehe..

Hans said...

hahaha
yang laki tu je xbuat
:-)

Wordless Wednesday #4

Cetusan Nurani said...

rindu time ni...

Adam Idris said...

bagus, ceria semuanya hari rabu nii..hehe

ïêmå å¢klê§ said...

uishh,,,,
berkaca mata semua...

QaRr JaliL said...

ala..apsl laki tak wat gakk.

2# wordless wednesday

Gol Safiq dan Aidil memberi advantage pada Malaysia.. Congratz Malaysia

maiza love said...

mana satu la cik aida ye hehe..

aida4eva said...

kyra: batman nih..hehe

aida4eva said...

solomolo: cakkkk cakkkk :P dah mcm cicakman lah pulak cak2..hik3

aida4eva said...

sutera kasih: hehe..macehh :) jejaka tu memang tidak dijangka interframe. tetiba je dia muncul.huhu

aida4eva said...

myhatiku : hehe..cun kan :)

aida4eva said...

luna lanun : trend kot..kui3

aida4eva said...

cinta siswi: yg lain di situ tu tetiba je dia menyelit..hihi

aida4eva said...

hans: kan...dia men masuk je tu :P

aida4eva said...

CN: kannnn..rindu sgt! :D

aida4eva said...

adam: hehe..sentiasa ceria..itu yg kita mahu :)

aida4eva said...

iema: hehe..kaca mata yg tak berkaca :)

aida4eva said...

qarr: dia tu men masuk je tak pandang kiri kan..spoil kan dia..hik3

aida4eva said...

maiza: cer teka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...