It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Wednesday, February 2, 2011

Penghinaan melampau terhadap islam!

a picture speaks thousand words!

sampai macam ni sekali islam di hina??

nauzubillah

T_____T

6 comments:

syafiqsulaiman said...

nasib baek x nampak muke..
biar allah je yang bals perbuatan dia tu..
kurang ajar sungguh..!

datang melawat..
nak jadi follower..
tapi nak jadi yg ke-300 laa..
hehehe..

♥ adlin roshaida ♥ said...

nauzubillah. sdeh tgk .

nur ain aqilah said...

mereka tak tawu dseblik kalimah itu ada makna , mereka anggap sebagai tulisan sje ...

CECOMEL said...

Moga ALLAH berikan dia hidayah. Masuk dia ke dalam Islam, jadi kertas putih balik, xda dosa, Islam kita ntah apa warna. Apa pun, kita sendiri persiapkan diri kita. Kuatkan iman. Takut2, kalau si malaun atas ni beralih muka masa snap gambar ni, tengok2 hat baka sudah kertas putih. Na'uzubillah.

aida4eva said...

syafiq : memang kurang ajar. panas je ati tgk. org tu pun senyum mcm mengejek je :(

adlin: betul tu adlin. sedih + marah :(

aida4eva said...

nur ain : rasanye sebab mereka taw itu ayat suci kita, sbb tu mereka wat cam tu. mengejek kasar namanye. :(


cecomel: Na'uzubillah :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...