It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Saturday, February 5, 2011

logik ke muka aku ni macam dato' ct nurhaliza??

-_____-

aku pun tak tahu nak rasa hepi or marah.
ye la. result ni tunjuk 75% macam dato' ct. tapi macam menganjing pun ade gak. ade ke patut kptsn dia same dengan artis kesukaan aku. 
comeynye akak ku ni..opss..hehe

memang la aku hepi sbb dah boleh cop adik beradik dah dengan dato' ct tu! haha ;)
*sengih*
tapi, mana mungkin muka aku macam dato' ct yang cun meletop n comei tahap gaban tuh. mn layak woi.


lain la kalau blogger cun gojes macam cik yuyu, cik irine, cik fatin liyana. 


T______T



cantik sangat! :)


result aku! (^___^) @ (-_____- ) ?

ha..tengok..tengok..logik tak????

klik SINI kalau nak tengok muka korang same ngan sape plak. 
mana taw same ngan miss universe ke plak kan. :)





p/s : aku tetap suka n sayang dato' ct dari dulu sampai sekarang walau korang kutuk banyak mana pun dia!*emosi* i love u lah dato' ct! hihi


21 comments:

~Kirin Selama Perak~ said...

tak logik langsung 100%
:p

k_Own said...

logik ! hahaha

Hafizah aYu said...

ermm..logik gak la 80%

ika nania said...

perasan!.
haha ..
ala ..
senyum ja sama ..
nmpak gigi ... tak caya cuba tengok betul2

apikamika said...

perasan
tak sama langsung..
:P
yang sama hanya senyum
along senyum nmpak gigi ..
sama ngan dia
hahah ..
:P

y u y u Z u l a i k h a said...

adoi sayanggg.. yuyu ni tak langsong la.. aida comel...

d_tieah said...

Wah..
Hahaha..
Best gak kan..
Sesekali boleh gak kita perasan muke ni ala2 ct gitu..

Segmen: Bila BLOGGER Jadi PELAKON

SyafiqRidhwan said...

aku sokong KSP ~
muahaha. :D
tapi, aku ley bangga membar aku adeq bradeq artis.

so, er stujulah ! aha.

aida4eva said...

@KSP: kau memang. PenDENGKI KONG.pfffff :P

k_own: haha..sejuk sket ati..(^_^)

Shaofie said...

ade la mirip2 sikit. nak minta signnn....

aida4eva said...

hafizah: logik 80%??byk gak tu..nape tak 100% je??lalalala~

apikamika: erk. yeke?law cmtu try la senyum nampak gigi pastu wat ni. sekeh kang :P

aida4eva said...

yuyu :adoyai. yuyu ni merendah diri pulek. ha?aida comei? *pitam 3jam* T__T

d_tieah : sangat betul. *wink*wink. pasni boleh berangan macam J'lo plak. haha

aida4eva said...

syafiq : cis. paksa rela puji la ni ek??sekeh kang :P anyway, simpan sign dgn spek tu elok2..haha

shaofie: alamak. feeling2 artis plak agi ni. *meh kertas*. haha :P

misz FaTiN said...

e'eh.. samalah.. adik siti ke?. erm..siti payung..hehe..(just joke..;p)

mesmerising_wan said...

ahaha~ terima lah seadanye.. hu
dulu da penah wat ni, da lupe same ngan sape.. wat lagi la..

tia said...

ade sikit tang senyum tuh! ;)

aida4eva said...

misz fatin: hihi..siti sifir nie..ekekeke

mesmerising_wan: wuuuuu~ terima dgn hati terbuka la cam ni..:) kamu dapat serupa dgn sape pulak??share lah..weee~

tia: kena senyum selalu nih..(^_____^)

aida4eva said...

misz fatin: hihi..siti sifir nie..ekekeke

mesmerising_wan: wuuuuu~ terima dgn hati terbuka la cam ni..:) kamu dapat serupa dgn sape pulak??share lah..weee~

tia: kena senyum selalu nih..(^_____^)

logorithm said...

Memang ader iras-iras sikit. Hehe...

OMG I broke my wrist!!

aida4eva said...

logorithm: ye la tu. :P *senyum lebar*

dD Fabulous | sitekateki said...

ada iras2 la...jeles ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...