It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Friday, February 11, 2011

kecik-kecik pun dah pandai pole dance woi!


apa itu pole dance??
awww. sape yang tak tahu angkat tangan?
aku nak tabik spring pada ke'naif'an kalian.
*t0ink. t0ink*

pole dance ni pun kalau tak silap aku nak diadakan sebagai sukan.
ish..sukan ape ntah le.olimpik kotttt.
jarang baca surat khabar macam ni la.
alasan yang tak leh pakai kan.
MyMetro ade, berita harian online ade.
aish.
abis tu nak buat macam mana?
kalau bukak semua tu, mana sempat nak update status kat fesbuk, mana sempat update entri dekat blog.
*lempang*

teng0k ni pole dance.

*jenuh aku gogge cari gambar sopan satun sikit*

wiwittttt :)


abis tu mana gambar aku pole dance nye??

bawak-bawak bersabar. 
sila scroll ke bawah dengan tenang.












=









=













taraaaaaa~

teng0k ni. sungguh berbakat kanggg.
same kangg.










larikkkkkk~

9 comments:

Hani Nabilia said...

heheheh
comeinya =)

aida4eva said...

hihi..comei kangg :)

Aesya Zealous said...

hahaha comel2.tapi nak tengok aida yang pole dance..hahaha

KUREKURE COMEL said...

comel je yg bwh tu...he3

Puteri Katek said...

walah walah....hahahhaa...

comei!!!!

logorithm said...

Peeweettt! :-)

Nobita Sensei said...

kawaii desu ne.

aida4eva said...

aesyazeus : wahwah. aida yang pole dance??opss. saya tak dengar :p

kurekure comeL; hihi..memang comel kan. tapi kurekure pung comel gak.wee~ :)

aida4eva said...

puteri katek: sangat2 comel :D puteri katek plak try menari. mesti lg comel :)

logorithm: awwww~ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...