It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Saturday, December 25, 2010

dah tua-tua baru nak berbogel!

kenapa dah tua-tua baru nak berbogel?
adusss..
meh nak story dulu sebelum teng0k gambar.

masa kecik-kecik suka sangat tengok kat0n.
sebab ape?*k0rang jawab sendiri :)
aku suka teng0k katon family-family looney tunes.
ala...
yang tweety bird ngan miaw itam tu.. namanye sylvester kalau tak silap.
kje si miaw ni asek nak makan je tweety bird ni.

main point di sini, si kenari kuning ni memang comel kan!! 
rasa nak picitpicit je dia kalau dapat.
teng0k bawah ni.



ololo nomeynye kamu!

tapi sekarang ni beliau dah berumor 60 tahun.
jom cekedaut camne rupa dia bila dah tua-tua ni. 
maintan comey tak?


jeng..jeng..jeng..



alalala. nak picitpicit pun dah tak sampai ati kan.hehe
tu la aku kata..dah tua-tua ni baru kau nak berbogel ye tweety! malu la sikit..
pakai la kain batik ke, tak pun,kutip bulu-bulu tu pastu gam balik. 
haha





p/s : sampai sekarang pun aku suka teng0k kat0n. haha. macam bebudak kan aku :p


17 comments:

kghie said...

suspen betol tajok ni....nice..

aidillah HAIMI said...

dila pun suka tengok katon bila dah besar nie. hehehe kita geng

sekamar rindu said...

salam..

hahahahhaahha...ishhh

aida4eva said...

kghie : hihi..sje wat suspen :p

aidillah : yeay jumpe geng..gimme five!! :)

sekamar rindu : ;)

@mi_RuL said...

hak3...buat takut jew tajuk entry nie..alih2...pix tweety...hak3

aida4eva said...

amirul : hehe..lepak kader :) maintain tajuk je..hihi

Cik Suheela said...

hahaha xboleh tahan. ingat bogel2 ape la td. upenya si tweety ekekeke :p

aida4eva said...

cik suheela: hihi..tu la pasal..masa muda si tweety ni xmo la wat prangai,dah tua baru wat perangai..hihi

~fisha~ said...

hahaha!! fisha suke donaldduck. nati kalau ade donalduck bogel. buat entry lagi ek..haha!

aida4eva said...

fisha: haha.. ade request pula ni. insyaallah kalau jumpa t :)LOL

Mohd Nor Quiyyum said...

mati2 ak igt ade gamba bogel hihihi

aida4eva said...

quiyyum: haha..n0ty2 :p

akmafaizal said...

sib burung yg bogel..akeke

aida4eva said...

akamfaizal : kehkehkeh. mampu boh burung je la, boh len2 kang kena spam bru taw.hihi

Faizal n Fashitah said...

Kerana tajuk entri ni la saya kenal kamu. Burung rupe nye.. alahai.. hehe

Cz Aina said...

buruk btol rupe klu dh tua2 bogel..
kohkohkohkoh..

aida4eva said...

faizal n fashitah : kerana burung bogel..hihi..

Cz aina: 2 la sal..kalau masa muda2 bogel takde la buruk beno.oppsss~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...