It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Monday, December 27, 2010

kalau mata besar je cantik,mata sepet ni huduh la ye??


tajuk entri tu macam keluhan je kan.
sebenarnye tidaklah.
cuma nak bagitahu yang mata besar ke, bulat ke, kecik ke, sepet ke,
semua perempuan adalah cantik!

memanglah bila teng0k gambar perempuan bermata besar, fuh fuh. cantiknya beliau!
tapi kalian tahu tak?
selebriti wanita yang paling cantik tahun 2010 dimenangi oleh 
se0rang model jepun yang matanya tidaklah besar.
namanya Maria ozawa. eh eh. bukan bukan. Minami Akina lah.
Maria ozawa tu tak masuk topik ye kawan-kawan :)

ni gambar Minami Akina tersebut :)

cantikkan walau mata tidak bulat seperti bola :)

beliau ni sebaya je ngan aku rupanye. hoh. tapi muka matured la awak :)
mata paling cantik ni derr! fuh fuh. kagum lah!
Minami Akina ni model pakaian mandi. jadi, k0rang-korang tak payah la pegi guna khidmat abang goggle tu ye. kang free-free dapat claim zina mata. 
cukuplah aku tunjuk gambar dia nih!

tengok mata sajo yo~


rahsia mata beliau cantik adalah beliau sentiasa urut keliling mata dan cuci mata dengan pencuci mata setiap malam. yang penting, tid0 cukup!



alala.nomeynya kamu!


bagi blogger-blogger tegar, mungkin part yang tid0 cukup tu memang kant0i la kan. tapi takpe, kosmetik sekarang kan banyak. hihi


jadi, janganlah rasa d0wn kalau mata k0rang tu tak besar or bulat macam bola. *eh,macam aku terkena je ni!*haha. sebenarnya kecantikan itu adalah subjektif kan. sapa setuju?angkat tangan cepat!!




p/s: beauty is in the eye of the beholder :)

16 comments:

aienz nawawi said...

yups stuju
=)

Yan said...

bab mata ni.. terpulang pada citarasa masing2.. ade yg suke mata beso.. ade yg suke mata buntang.. ada yg suke mata sepet.. ade gak yg suka mata redupp.. ala2 cam nak tido tu..

cume lately ni akak tgk..ramai budak2 ske amik gambo wat2 mata besar.. pesal tah.. dah cam terjojol lak biji matanye hehehe

y-A-n-A said...

tak kisah mata sepet or bulat janji ada mata..
:DD

aida4eva said...

aienz: gimme five bebeh..hehe ;)

yan: betul2..macam kita la.bukan sume suka makan ikan kan. eh *tetiba* hihi.hehe..bab tangkap gambar wat mata besar memang sutuju. bel0m lagi cite yang tangkap gambar wat pipi kemb0ng. hihi

y-A-n-A : hehe..anda sgt betul. syukurlah ape yang ade kan :)

Mohd Firdaus said...

mata sepet la cun..klu laki mata sepet mst rmai ppuan ske..hehehe

aida4eva said...

fidaus: wah.. ye ke? tak tahu plak statement tu~ hihi..mesti mata anda pun sepet kan :)

akmafaizal said...

dia tomei bukan sbb mata kot. tang gigi yg putih berseri mcm iklan ubat gigi je..hehe

aida4eva said...

akmafaizal: gigi pun putih jugak..hehe. tapi betul dia dapat anugerah mata paling cantik taun 2010. masuk dalam paper bulan lepas. :)

ika nania said...

tak la ika terasa sangat bila orng ckap ika mata sepet ... rheheheh

aida4eva said...

ika; nak terasa watpe?kurniaan allah tu~

ika nania said...

owng kut0k ... huhuhuhu

aida4eva said...

ish2..jgn layan lah org cm2

nelly said...

Semua ciptaan Allah tu cantik . . Tak ada yang kurang .
terpulang pada diri kita untuk menilainya .

Anna King said...

mata sepet pon cantek pe... smiling eyes tu... ^^

aida4eva said...

nelly : sangat betul. :D allah dah ciptakan yang terbaik kan :)

aida4eva said...

anna: smiling eyes? baru taw :) tq2 :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...