It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Saturday, December 18, 2010

gila c0ntest dari kecik!

salam muhibah :)
sejak dua tiga empat ari ni asyik d0k gila c0ntest pasai pa pn tak taw!
ampun ye kalau d0k cemuih teng0k asyik-asyik p0st pasai contest.
haha.
kalau kecik-kecik dulu,aku pun suka masuk c0ntest jugak. tapi ni c0ntest dapat taw keputusan dengan segera!
haha. sangat la tempting dulu masa d0k tengok mesin tikam!. 
ha? tak penah dengar?

ala. yang boh duit, pulas-pulas pastu kluar barang tu~


alaaaaaa~

ish2~ susah sangat. meh nak tunjuk gambar mesin tikam ni!

ha..kenai dah? baguih-baguih. anak sapa tak taw..lalala~

mana tak menarik,macam-macam barang depa ni dok offer. 
paling aku minat dulu yang dok dapat cyberpet tu..ala-ala.comei.!!



pulak dah..cyberpet plak tak kenai??jenuh-jenuh..
meh nak tunjuk lagi.


kenai dah? kalau had yang tak kenai tu, mesti hangpa bukan lahir tyme-tyme aku yang dok ikat t0cang sambil nek gerek ada bakui kat depan tu..
ni la paling canggih dan menarik zaman tu.
tapi mak abah aku d0k hinggaq kalau taw aku men menda tu.
perabih duit ja depa cakap!
depa tak taw betapa ser0noknya dok pulas-pulas mesin tikam tu nak dapat menda ni!
bila dah dapat tu.fuhhhh!! rasa nak keliling satu kampung tayang menda ni!!
woi woi woi! aku adaaa~ hang ada? *muka blagak mintak penampaq*


tapi skarang canggih. mana da menda kecik cm tu yang dok berdecit-decit bila dia lapaq!
la ni..
PS1 la pS2 la PS3 la, XBOX la.

haih..teknologi..teknologi~





p/s: pasai pa entri ni dok guna loghat utaqha?hangpa taw?? ish2..aku pun tak tau!




10 comments:

ika nania said...

cyberpet dyer cpat habis batery ,.. dh bnyak kali beli ... tapi always r0sak ,.. hohoho

dilla adilla said...

ber contest tu bagus...kn2?

hehe..jum join contest blog saya plak....

http://dillaadillastory.blogspot.com/2010/12/1st-contest-by-dillamoh-lerr-join.html

aida4eva said...

dilla: yes..dpt gak update ari-ari wlu xde idea..hihi..insyaalaah..akan ku selongkar album dulu ye :) tq invite taw :)

aida4eva said...

ika: janji mende free :p

jujie said...

sama lah kiteee dulu . ;)

aida4eva said...

jujie: hoyeh?sy0kkan time tu :)
nak bela penguin,arnab,kucing,sume boleh!wuuuu~

C.A.R.M.I.L.A said...

nasib baik faham ayatnye wlupn guna bahasa utara skit2..... zaman dah canggihkn.. mcm2 la teknologi canggih skrg niekn...

aida4eva said...

c.a.r.m.i.l.a : kalau ada yg xfhm gtaw ye..huhu..sje tb2 mer0yan gne loghat ni..:)..memang canggih skrg ni..takut pn ada ngan teknologi skrg..huhu

ms ayu said...

sukew jugak juin contest..besh2..hehehe

aida4eva said...

ms ayu: betul2..mn taw ada rezeki kan..kan..kan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...