It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Friday, December 7, 2012

Perubahan dan penurunan badan yang tak disangka-sangka. cuba lihat dan percaya. testimoni sendiri


Terkejut melihat perubahannya!
Wan lost 6 kg.



"Keputusan ini adalah tipikal. Hasil Individu mungkin berbeza-beza."

 One day, Wan bagitahu nak join Lose To Win (L2W) yang dijalankan setiap bulan oleh kelab nutrisi 'sihat station'. 
Program ni nak cari orang yang dapat turunkan berat paling banyak dalam masa sebulan dengan pemakanan yang sihat..

Alhamdulillah dia dapat nombor 4. mungkin sebab dia terlewat masuk dan kurang 10 hari dari peserta lain. Pemenang tempat pertama beza 1.7kg je dengan dia. Mungkin kalau dia awal, ada rezeki nak menang tempat pertama. 


sapa-sapa yang nak join program ni, sila hubungi aku atau Wan iaitu orang dalam gambar di atas ni untuk maklumat lanjut.

Aida : 013-2858185

Wan : 019-4114855


Kami bersaing, once dia mula minum produk Herbalife untuk program L2W ni, aku juga turut berdiet dan bersenam. apa yang dia makan, aku turut makan kecuali produk Herbalife ni.

aku semacam yakin yang tak payah guna produk ni pun, aku boleh turunkan berat. 
waktu dia bersenam, aku pon bersenam.

hasilnya, Wan turun 6kg!

aku pula yang hanya berdiet dan bersenam ni? 

hanya turun 1.5kg je, terasa lebih cergas namun tak ada perubahan fizikal pada badan. malah lapar melampau di waktu malam! (akibat berdiet)
sobs~

nampak bukan perubahannya?

dan sejak itu aku percaya dengan produk Herbalife.
Aku mula buka mata dengan herbalife selepas aku tengok perubahan Wan.
wan total lost dah 20kg! woowwww~!

Insyaallah aku juga akan beri testimoni sendiri satu hari nanti :)


"Keputusan ini adalah tipikal. Hasil Individu mungkin berbeza-beza."

hebat bukan?
aku sendiri pun jelessssss.
T____T

nak jadi lebih sihat dan kurus macam wan? jangan risau..korang pun boleh..
hubungi kami untuk maklumat lanjut..
nak join program Lose To Win pun boleh..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...