It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Tuesday, June 12, 2012

Harga tiket naik Bukit Bendera dan jadual kerata kabel. Suasana malam atas Bukit Bendera.


Penang Hill a.k.a Bukit Bendera







kami semua guna student card.
so pegi balik sorang RM4 je.
haa. jangan lupa bawak mykad kalian .
sebab kalau takde mykad, anda dikira pelancong dan harga akan jadi berlipat kali ganda.
:)

kami turun pukul 9 malam.
so sempat la snap view malam.
best lagi malam2..sejuk dan nyaman :)



usya view petang dan malam Bukit Bendera di--> ENTRI INI


view waktu malam masa turun.

port yang best masa turun adalah bahagian kereta kabel yg paling bawah..
masa datang duduk paling atas.
mesti teghuja bak kata Lisa.
hihi

masa datang luas je dapat duduk orang tak ramai.
masa balik je sempit kerata kabel ni.
sempat lagi suruh orang atas snap.
*buat muka manis*

have fun di Bukit Bendera!
^____^

Friendship is not about how much we care when we are together, it’s about how much we care when we are apart.


3 comments:

E'in said...

cantiknye.. e'in xpenah sampai sini..

aida4eva said...

e'in : ye ke? try lah pegi..saja jln2 ambil angin pn seronok juga :)

noramiza ahmad said...

Akak ni nama jer org penang tapi x pernah pun bawa anak2 p situ...hehe...
salam perkenalan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...