It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Thursday, May 17, 2012

sesi menyelam bersama mimi si memerang di KLCC. err. aquaria KLCC lah.

salam semua!
diishtiharkan 2 mei 2012 haritu hari jadi mama.
so kami menyambutnya dengan kek beserta lawatan seharian ke aquaria sambil meredah hujan.
aw aw.
berbunyi sweet kan.
lublub 
:D

nom nom.

buah melaka.
kan entri sebelum ni aku ke melaka.
eh eh 
:D

selamat hari kelahiran mama!
sayang mama! :D


juga meraikannya dengan J'co. tgn kecik itu milik dina.
sempatttttt~

ikan piranha.
awwww.
ngeri pulak muka dia. buat muka manis tak boleh?
*lempang*

sesi menyelam ke dasar sungai dan terjumpa mimi si memerang.
hai mimi!
*muka teruja di situ*
T.T

kami berlima lagi.
inilah namanya keluar mulut piranha, masuk mulut jerung.
T___T


ikan pari tersebut melekat atau saja2 melekatkan diri di kaca itew.
bajet comel eh ikan?
awwwwww~

nama dia riri. 
tapi kelihatan mengantuk.
baiklah. awak tidor sajalah ye riri.

orang yang paling seronok masuk aquaria!

ini jerung ke ikan keli?
sedikit kompius.
T____T

fire prawn.
benda yg paling cantik aku rasa dekat aquaria tu. 
tapi kecik je udang ni. 
ada la besar kelinking. cepat ushar kelingking korang besar mana.
:P

p/s : kalau pegi berjalan dengan orang tersayang, seronoknya rasa lain macam kan :D
psssstttt : tak de la menyelam mana pun dengan mimi tu. masuk lubang bawah tank tu je boleh ambil gmbr n dekat2. tp tu pun dah syiokkk ma :D


4 comments:

aizamia3 said...

memang.. rasa bahagia je kan bila bersama yang tersayang..

aida4eva said...

kan kan aizamia3 : pegi pasar malam je pun dah best :D

sweetsourlife said...

aida klon mama aida lah..huhu..
suka donut yg sblah kaler pink tuh..peanut kan.suka yg cheese gak ( patotla gomok)..uhuuu

aida4eva said...

min : eh eh awak lah! hehe. teruja jap :) klon ke? awwww. sedarah sedaging la katakan. tp ni bukan mama kandung sebenarnya :)yup yup peanut. sedap kan. cheese pun seap. yummy yummy :D mn de awk gemok lah min..aida lg mok mok :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...