It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Tuesday, December 20, 2011

cantiknya orang kurus kan? eh? cantik keee???


salam semua!
sifat azali perempuan adalah ingin kelihatan cantik.
definisi cantik bagi setiap individu juga mungkin berbeza bagi setiap individu yang lain.
yang gemuk, nak kurus.
yang kurus, nak gemuk.
normallah tu kan. :)

tapi kalau dah kurus macam ni.





cantik ke?
mungkin tak cantik pada mata kita.
tapi cantik pada mata mereka.
cuma seksanya lah golongan aneroksia ni tahan makan amek pil semua.
tak susahlah nak cari yang natural cam ni.
pegi je afrika, kan ramai yang kurus-kurus sebab tak de makanan. 
ish ish ish.


p/s : makluk Allah s.w.t semuanya cantik :)

19 comments:

Ruzzezanie said...

wa tak cantik. siyes! wa mg tak cantik.. tapi wa COMEL. kan aida kan? akak comel kan? wakakakaka.. # genggam tgn!

CikAnyss' :O said...

eh2 , omelnye , hahahahaha

pena rozie said...

nak berisi cikit tp x pernah berjaya

aida4eva said...

kak ruzz : eh. akak comel + chantek lah :D tagline ye genggam tgn. hihi

aida4eva said...

cik anyss : omel? *gosok2 mata*

aida4eva said...

pena rozie : heee~ semulajadi tak pe..jgn aneroxia dah la :)

cik ETTY said...

nak kurus. tp taknakla cmni. takotttttttttttttttt

aida4eva said...

cik etty : SOKONG!!!^^

Qaseh said...

ni bukan kurus tp cekeding mcm xcukup makan je xde isi tinggal kulit & tulang je

A'ishah Kamaludin said...

Erghh, scarynya kurus camtu... bersyukur je lah ngn apa yang ada. asalkan sihat, ye x?

Nurul Mazni Sawal said...

tak mo lah kurus smpai cm nie.. menyeksa namanye nie.. menyeksa mata yang melihat.. hehehe

aida4eva said...

qaseh : haha..betul2..cekeding je..mesti ringan betul bdn dia..huhu

aida4eva said...

aishah : sgt bersyukur! asalkan sihat, bdn xsakit2, itu pun dh cukup :)

aida4eva said...

nurul mazni : heee~ spe je nk kurus cam ni kan..mmg seksa btl :)

SAYA BUKAN SAMDOL said...

biasalah fitrah manusia. mesti ada yang nak lebih. tapi better takpayah kurus la. tak cantik mana pun. biar berisi sikit pun ok

Spark Santai;;;;;.. said...

terseksa adalah menelan pil..dorang ni..dah macam rangka tulat mayat yang hidup..naseb bek ade make up..haha

aida4eva said...

saya bukan samdol : hmm..betul2..berisi banyak pun comel jaaaaa~ :)

aida4eva said...

spark : mmg mcm rangka..xyah isap dadah dah..huhu..kalau x mekap mst ngeri~

Anonymous said...

TEPI SKET!!!

i lg cantik kan aida..
kan kankan kankankan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...