It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Wednesday, December 14, 2011

aku dah terkena! lintah laut dan obor-obor adalah binatang yang perlu dielakkan semasa bersuka ria di dalam laut.


salam semua.
s0bs0b. ada perkara yang menyedihkan berlaku.


dah macam kena dera dagu aku ni.
dah macam ada orang cubit secara bertalu-talu.
balik je dari teluk batik hari tu jadi cam ni..
mula2 ckit. pastu merebak ke semua kwsn dagu.
OH TIDAK!

dua - tiga hari gak la aku biarkan..sebab ingatkan sunburn je tak de pape.
tapi mula risau sebab makin banyak dan pedih.
terus zaaassss jumpa doktor.

doktor cakap. ni gara-gara LINTAH LAUT.
macam ni la kot rupa lintah laut tu.
hasil ehsan pak cik g00gle.

doktor cakap maybe kena masa ombak rindu kuat masa dok syok melompat2 tepi pantai tu.
aku sorang je pn kena. tak cukup dengan sunburn muka itam, parut gangster kat pipi,tambah plak itam kat dagu, memang rupa macam mangsa dera
-_______-"

meh zoom sikit mulut dia.
gila bapak ngeri
-_______-
ni zoom ntah berapa ribu kali ntah.
aku terkena je badan lintah tu. kalau dia gigit?
nauzubillaah 
:(

yang warna-warni ni pun lintah laut. tapi mungkin bukan dekat perairan malaysia.
cantik..tapi bahaya.

wuuuuu~
sapa yang nak gi pantai tu beringat-ingat la ye mengkome-mengkome semua .

p/s : semoga aku cepat sembuh :)


update :


Review dermatix pada parut timbul

17 comments:

incik hijau said...

ya allah sampai mcam 2 sekali..?serius first angah tengok benda 2..

putERi-kAtEk said...

ya Allah...sampai cmtu skali ye??? huhuhuhuhu....bahaya bahaya!!

aida4eva said...

angah : aida pn baru taw angah sal bnda ni. s0bs0b~

Qaseh said...

Ksiannye rajin2 makan ubat ye...

pas ni kalo nak mandi manda di pantai kena hati-hati

Cik Reena Tan said...

cepat2 sembuh ye syg~ :)

Azza Azman said...

wuuuu... takutnya,,, ni gatal pastu egli gila bila tgk rupa lintah ni.. erkkk.

aida4eva said...

katek : tu laaaaa! bahaya. mula2 xde pape..dh lama baru rasa =.='

aida4eva said...

qaseh : baek bos!! :D arahan diterima :)

aida4eva said...

kak reena : maceh kakak sygggg :)

aida4eva said...

azza : nasib baik la masa tu tak tgk rupa lintah tu. kalau tak mesti dh pengsan tgh laut. *over*

Spark Santai;;;;;.. said...

ciannye..spark and blogger2 lain doakan admin cpat sembuh ye..lintah laut..baru taw ney..ingatkan dekat darat je ada lintah..thanks info..

aida4eva said...

spark : time kasih!! tu la..aida pn baru taw..huhu

aida4eva said...

spark : time kasih!! tu la..aida pn baru taw..huhu

aida4eva said...

spark : time kasih!! tu la..aida pn baru taw..huhu

wunny said...

ish3... dasyatttt... scpt2 sihat ;)

aida4eva said...

wunny : tu laa~ huhu..maceh awakkk :)

Mustangboy 89 said...

Nk cri sekor wt blek..ngeh3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...