It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Saturday, November 19, 2011

sales 50% + 70% di Vincci, Jaya Jusco, Wangsa Maju


salam.
sesuatu yang menarik bagi kaum hawa di luar sana.
terutamanya kaki shoping :)

malam semalam aku menyaksikan sesuatu yang menarik. 
sila lihat dan kejar ke sana selepas ini jika berminat.

 tengokkkkk! 

 50% weyhhhhh~

 part ni dah macam pasar malam pulak aku tengok longgok-longgok =.="

 ramainya manusia~

cantik kan kasut pepel ni :) 
after diskaun dalam RM20++ jew :D
murahhhhh kan :)

 50% dan 70%
wowwwww.wowwwww!

 ok kasut ni memang menawan kalbu. 
seyes cantik woi!
cuba check harga befor diskaun n after diskaun bawah ni.

before : RM69.00
after : RM34.50

seyes semua orang pn boleh beliiiii :D
tapi aku tak la beli. sebab aku dah banyak dah kasutttttt.*ayat pujuk hati*
#okbai

4 comments:

cik ella said...

wooo.xleh tahan tgk sale sale sale sale nih.

Ezy Chiaki said...

fuhhhh~
ni yg wat xsng duduk ni..
sale! sale!

aida4eva said...

cik ella : sama lah! kalau tgk rmai org rebut2 lagi la teruja nak beli. heeeee~

aida4eva said...

cik ezy : haaaa..ape lagi..pegi rushing ke wangsa maju sekarang..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...