It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Thursday, June 2, 2011

islam tetapi bangga juga berbogel.


mood hari ni : memperingati diri sendiri dan kalian semua

mengenai aurat ya wahai muslimah dan muslimin semua. 
kelihatan seperti terpanggil untuk buat entri macam ni.
eceh..skema pula. bukan ape. aku akui aku pun bukannya sempurna. tetapi, aku nak kongsi dengan semua mengenai muslimah dan bogel ni. kerana, selama ni bila tengok, hanya bebel dalam hati je..

sesungguhnya teguran dengan hati adalah selemah2 iman. nauzubillah

"Wahai Nabi, suruhlah isteri-isterimu dan anak-anak perempuanmu serta perempuan-perempuan yang beriman, supaya melabuhkan pakaiannya bagi menutup seluruh tubuhnya (semasa mereka keluar); cara yang demikian lebih sesuai untuk mereka dikenal (sebagai perempuan yang baik-baik) maka dengan itu mereka tidak diganggu. Dan (ingatlah) Allah adalah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani." [Surah Al-Ahzab:59]

Menutup aurat ni bukan je supaya tidak dapat dilihat, malah tidak memperlihatkan bentuk badan.

jika menampakkan bentuk badan dngan sendat atau nipis, Biarpun berpakaian, ia seperti berbogel. memperingati diri sendiri dan orang disekeliling. nauzubillah.
sekarang ni macam trend pulak. pakai legging, pakai singlet. bukan tak boleh berfesyen atau begaya, cuma perlulah menutup aurat ye..
nauzubillah..

SILA SAHIN. 1st muslimah yang bangga sangat berbogel tu.
masyaAllah

siap masuk PLAYBOY lagi. %&#$!!!

memang rambut sama hitam,hati dan keinginan lain-lain. tapi itu bukan alasannya nak berbogel cik kiah oi.
dunia..dunia..

terbaru pula tentang adinda evans yang mengaku sudah tiada dara dan dia tak kesah tentang itu. dan syukur dia dah delete entri tu. dia baru berumur 14. masih banyak dugaan dunia yang perlu ditempuh.

semoga allah melindungi kita dan sentiasa menetapkan hati kita di jalan yang benar.
aminnnn.

10 comments:

Izatie said...

Manusia sekarang ni ISLAM pada nama je . Tanda2 kecil kiamat . MasyaAllah .

Ecah Ecot said...

die ni mmg burukkan nama islam...huhu

Pojiekyra said...

dasatttt...huhuhu

Anonymous said...

mmg berani betul dia...

aida4eva said...

izatie: moga diambil nyawa sebelum kiamat..nauzubillah

aida4eva said...

ecah: kan kan..geram pulak tgk dia tu.

aida4eva said...

kyra: sangat dasat namanya..huhu

aida4eva said...

aq noor: susahkan kalau semua orang macam dia ni..adoi2

mvp_dina13 said...

TEPI SKET!!!

oit! awat hang ska post komen bebyk ni? adoi!

osah eh gilo! sosat sumo eh ni..
buleyh plak brbanggo x kono tompek eh!

aida4eva said...

dina; apa yg aku ska post komen bebyk ni wey??tak pahamm..hoho

yo la kan. balo-balo :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...