It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Wednesday, June 22, 2011

bogel dan hijab


macam ni la gayanya bila berhijab seperti berbogel. tapi ini transparent.
bukan ketat or nipis je pakaian tu.
masyaallah. ramai pula yang mempersendakan islam.
gambar ehsan google..terkedu aku sekejap!



tak pasti samada yang di dalam gambar itu memang seorang muslimah atau yang cuma mempersendakan agama islam. nauzubillah. aku pun tak tahu ape motif minah ni. sedih tengok. aku edit la kotak putih tu sebab minah atas ni memang tak pakai pape kat bhgian tu. ade pulak yang menangis air mata darah kalau aku tak edit tu.

nauzubillah.

entri related: islam tetapi bangga juga berbogel

p/s: moga kita diteguhkan iman..amin...

11 comments:

angah said...

gilo la retis wat enrty nie...wakakakka

Pojiekyra said...

gilos ah pompuan nie..dasat sehhh..!!

aida4eva said...

angah: sadap yu!

aida4eva said...

pojiekyra: sangat dasat. adoi2~

[sutera kasih] said...

nauzubillah...

PCL said...

perbuatan yg sengaja menimbulkan kekacauan ....

hyemynameisrasyid said...

astaga.,ini bukan muslim ni.,ini agenda org kafir yg nk jatuh dan aibkan org muslim.,
kita sebagai muslim yg sejati, pelihara agama kita sama2.,insyaAllah~

-Alahai~

AL AZRUL said...

dunia skrg mcm2....
igt, kita kna pndai bwa dri...
doakan agr kta terselmat dri fitnah dunia....

A retarded kitty said...

memalukan

nelly said...

tak cukup agama tu ~
=='

chekna @ mama ziyad said...

satu lagi agenda org kafir untuk mengaibkan islam, nauzubillah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...