It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Tuesday, May 31, 2011

AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !


salam semua. mari kita boikot ramai-ramai pada rokok.

dengan join segmen ni.
(klik banner di bawah untuk join)


aku sangat tak suka pada rokok mahupun perokok itu sendiri.
depa ingat style la dok hembus-hembus asap tu wat bulat-bulat.
ceit.
sangat tak cool okey?

abah aku kena heart attack pun disebabkan rokok ni jugak. tapi alhamdulillah dia dah pun berubah sejak lepas kena serangan jantung tu. makin sihat lagi ada lepas tak merokok ni.

yang kat luar tu apa lagi? takkan nak tunggu dapat heart attack baru nak berubah?
bak kata abang beng tadi dekat facebook..'nak menten bodi ka menten bodo?'

bagi aku, memang menten bodo. haha. memang kasar bunyinya untuk orang yang tak sayang diri sendiri. 


p/s: dok sedut-sedut pastu hembus apa dapat pun tak taw. haih.

11 comments:

Mehmed - said...

yela yela..nanti aku berhentilah Ahaks!

Haris Kaito said...

dari blog abg ben...
jom singgah blog sy...
follow lebih baik...he3...

JOM TERJAH SINI!!

NUR FARIZA UMAIRA said...

saya sokong~!! x suka la dgn perokok & juga asap rokok ni..

Eja GaNu said...

salam singgah balik n follow awk hihihi

Yanty Lee said...

Salam ,

Terjah & follow dari Segmen BA

http://themptyanty.blogspot.com/2011/05/aku-kata-tak-nak-tak-nak-laa.html

Katakan TAK NAK!

fyna ahmad said...

singgah dr belog abg ben...
;)




jom singgah belog fyna.

solomolo said...

merokok tak nampak cool...
merokok tak nampak hebat...



jom baca entri tentang percutian ke Bali...
http://solomolo.blogspot.com/2011/05/percutian-ke-bali-part-1.html

mvp_dina13 said...

TEPI SKET!!!

sya x mrokok!

aizamia3 said...

tak suka.. tak suka itulah yang aku dapat.. hikhikhik..

HaNa Hani said...

ahh..xsuke smokers
nak hembus2 asap kat muke org lak
X_X

Golden Rose said...

katakan tak nak pada rokok...salam perkenalan...jemput singgah...

http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...