It's Aida4eva Pengedar Herbalife Malaysia 0132858185
Nama/Name:
No. Telefon/Handphone Number :
Alamat email/Email Address:
Pekerjaan / Occupation :
Di mana anda tinggal/ Where do you live :
Pernahkah anda mendaftar sebagai ahli Herbalife dalam masa 2 tahun sebelum ini?/Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years?
Pilih perkara yang anda inginkan di bawah./Are you interested in any of below? Menurunkan Berat Badan / Lose weight
Menaikkan Berat Badan / Gain weight
Meningkatkan Kesihatan / Improve Health
Meningkatkan Tenaga / Improve Energy
Mencantikkan kulit / Improve Skin
Menjana Pendapatan Tambahan / Earn Extra Income
Catatan@maklumat tambahan yang membolehkan saya untuk membantu anda/Extra information that can help me to guide you :

This online form was provided by Freedback.

kak ain gojes add aku?*gosok2 mata*
Tuesday, April 5, 2011 | 8:41 PM | 13 comments
salam. 
nebes ni. nebes ni.

ada artis add fb aku ni.
tak caya? tengok ni!



*dah 2 jam gosok-gosok mata ni*

kenal tak siapa Nurul Ain Abd Salam ni??

ala..kak ain gojes tu! tengok dekat bloglist aku tepi tu. 

hamboiiiii. seronoknye rasa. (^____^)

ni la blog kak ain tu..klik header beliau bawah ni.


'kak ain...psssssstttt...pinjam header jap taw.cun sgt ni* :)

oh. aku suka sangat baca n komen kat blog awek gojes atas ni.
suka cara kak ain mengarang ayat. kiut meyhhhh.
tuan rumah pun cun meletop. ini bukan nak kipas. 
saya pakai aircond je kak ain.
(^____^) 

sejuk je mata tengok kak ain. pandai bergaya pula.
eh eh. ayat macam menggatai pula. aku straight ok.
kak ain pun dah nak kawen lag _ _ hari.
eksaited nak tengok. eh. aku pulak yang eksaited.

p/s: suka sangat!!! (^_____^)


Older Post | Newer Post
Click Click ^.^


ContactUs Entries


Latest




Testimoni Saya, Pengedar Bebas Herbalife

Sila Jerit Sama-sama


Iklan Berbayar

free counter
Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free!