It's Aida4eva Pengedar Herbalife Malaysia 0132858185
Nama/Name:
No. Telefon/Handphone Number :
Alamat email/Email Address:
Pekerjaan / Occupation :
Di mana anda tinggal/ Where do you live :
Pernahkah anda mendaftar sebagai ahli Herbalife dalam masa 2 tahun sebelum ini?/Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years?
Pilih perkara yang anda inginkan di bawah./Are you interested in any of below? Menurunkan Berat Badan / Lose weight
Menaikkan Berat Badan / Gain weight
Meningkatkan Kesihatan / Improve Health
Meningkatkan Tenaga / Improve Energy
Mencantikkan kulit / Improve Skin
Menjana Pendapatan Tambahan / Earn Extra Income
Catatan@maklumat tambahan yang membolehkan saya untuk membantu anda/Extra information that can help me to guide you :

This online form was provided by Freedback.

Maybank2u pun ade guna email nak kebas duit orang??
Wednesday, March 2, 2011 | 9:38 PM | 10 comments

salam.
pada satu-satu masa, aku suka bukak email. delete email yang tidak berkenaan,
emptykan trash, teng0k spam.
tiba-tiba aku nampak ade email dari Maybank2u.

gelabah kejap. kot-kot ade makumat aku yang tak lengkap ke.
sampai 10 email Maybank2u je. update profil lah ape.

right klik untuk tumbesaran mengagumkan.


bila aku check-check purse, baru aku teringat yang aku tak de pon akaun Maybank2u. cis.
nasib baik aku tak terkena. 
es0knye tu, aku yang memang nak buat akaun Maybank pun buat la.
 bila malam, bukak email lagi, berpuluh lagi spam email Maybank2u.
kejadehnye??


right klik lagii untuk tumbesaran mengagumkan.


masa aku buat akaun Maybank tu, aku dah tanya akak tu pasal ni.
akak tu kata. JANGAN layan spam email macam tu.
pihak Maybank tak penah bagi email dekat customer d0rg.
sia-sia kang duit berkepuk-kepuk korang tu jadi habuk.
bala. bala.




p/s: menabung amalan yang sihat :)


Older Post | Newer Post
Click Click ^.^


ContactUs Entries


Latest




Testimoni Saya, Pengedar Bebas Herbalife

Sila Jerit Sama-sama


Iklan Berbayar

free counter
Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free!