It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Sunday, March 27, 2011

En nuff bagi hadiah time sakit


salam.
seminggu lepas aku ke sungai besar untuk buat PBS ke sana.
jadi, gambar dalam entri sebelum ni yang aku soh teka tu jawapannye di sungai besar lah.
heeee~


tak de jawapan yang mengena pun :p
Miss D tu disqualified sebab dia sekelas ngan aku so mesti dia pun tahu.
tak dapat la korang choki-choki :p

seminggu tu jugak aku tak ber blogwalking, entri pun boh satu je,
tu pun curi-curi. dan paham-paham je lah UV pun pasti menurun.

tapi rezeki sakit-sakit ni, walau UV nek turun sikit sangat, nuffnang bagi hadiah BE. sekali 3 dia bagi.
sonok sampai rasa nak gigit jari. (^_____^)


sonok tak? sonok tak? mesti lah sonok !
sayang en nuff !

10 comments:

afiffaiz said...

org sg. besar rupanya cik aida ni.... mai r dtg rumah

FARISZ@AZ.Com said...

Mungkin bagi hadiah untuk kurangkan sikit tensen time sakit.

Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita

Hakiyat dan hakikat si telur

aida4eva said...

afiffaiz: haha. bukan lah. wat PBS je kat sana :p

aida4eva said...

faris: agak lah. baik jugak en nuff ni. hehe

mvp_dina13 said...

TEPI SKET!!!

ala..
kate x de syrt pun..

KUREKURE COMEL said...

knape tak dtg kuala selangor..dekat dah tu..hehehe...

aida4eva said...

dina: hehe. lupa nak bgtaw lah syg! hehe takpe. de rezeki nnt ai blanje u ye :)

aida4eva said...

Mina: lah. mina dduk kat kuala selangor ke?? tak taw pulak. kalau tak mesti leh jumpa! :D

diba said...

kuala selangor..my sweet home..

aida4eva said...

diba: org sana ek? memang damai di sana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...