It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Wednesday, December 15, 2010

suatu kehilangan

~salam semua~

mood kurang gembira ini hari.*sigh
ade kehilangan berlaku.
owh tidak..bukan barang..bukan duit..

2 ekor anak kucing hilang! mula-mula igt mereka pegi mer0nda. last-last xmuncul sampai malam. -_-



ni suspek 1 yg ilang >.< 
gambar ic tak nampak muka. penyegan dia ni! 
tp sgt lah lincah. Y-Y

ni suspek ke2 yg ilang >O
xsmpat amek gambar ic dia pn. jap sgt dapat maen2 ngan mereka :(
tgk pattern kat bdn suspek ke2 ni..rare kan..bulat2 4 ketul. chomel T-T

kalau ada sape-sape nampak, bagitaw ye -_-
hmmm.. 

 ni mak mereka. memang otailah dia ni. ngan anjing pn dia lawan. 
bila dia jerit mrh anjing yg nak datang umah aku,aku pun tak taw mana satu anjing,mana satu kucing. LOL.
dh berapa kali beranak dah kat umah ni. 
tp sayang, umor anak-anak dia xpanjang..
dengar kata plak tu. tambah-tambah ngan abah aku. soh duduk pn dia duduk :)
ngan org lain asyik berkepit je. adoi. bila kau nak kenyang ye?asyik2 nak makan -_-

ni je la anak kucing yang tinggal .
sbnarnye, yang ni yang paling kiut. nasib baik bukan 3-3 ilang -_-
skrg ni adik-adik aku n aku dok ngadap je la anak kucing yang satu ni.
ditatang bagai minyak yg penuh baq ang! 

hmmm..sian mak dia. sampai sekarang cari anak-anak dia lagi 2 ekor tu. nak kata kena curi. tak mungkin. nak kata g jalan-jalan, kenapa tak mintak izin mak kau dlu ha? kan dah ilang. syedih! T-T



p/s : haiwan p0n sayangkan anaknya. sebilangan manusia yang campak anak-merata-rata tu ape cerita??*kejam!!

5 comments:

Anonymous said...

tlng2....carikan lah kucing 2ekor lg..........huhuhuhuhuhuhu..:(

Anonymous said...

wa ,... dh la 2 ekor kucing 2 kucing jagaan aq ,... ngee ,... heheheh ,...

aida4eva said...

ni mesti adik-adik aku ni~ haha..
2 la..nak wat cam ne -_-

aisYah (", said...

d0rg lari uma majuk ngn k0..
jap g smpai la ke rumah ak tu..
*Seram x?haha

aida4eva said...

ala ecah..
mn de majuk.layanan tip top taw :(
sian anak tucen sekor yg tgl 2 asyik kene gomol je..keh3
oi2..patah lah kaki dia law lari g uma ko~ :p
*pengsan*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...