It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Friday, December 24, 2010

eerrr..nak mintak tolong boleh?


malam jumaat ari ni ye..patut la aku seram sejuk nak kluar tadi..
keh2..pentakot punya manusia..

ha..sempena malam jumaat ni kan,
nak mintak tolong kalian jawab soalan bley.
aku tengah kompius ni -_-

cuba teng0k gambar bawah ni.

(takyah kerut2 dahi teng0k,klik je utk besarkan) :p

nak tanya..
eeerrrr~

kenapa CTR tu ade yang tulis NA lah, 18% lah, 11% lah?
tak paham?
NA tu ape ek?
(N= nah)+ (A=amik) = NAH AMIK?
haha..kejam nye kalau begitu.
tolong2..spe2 bley tolong jelaskan aku yang blur ni?
lagi satu,kenapa rm0.25 je?bila nak rm250 ni?
haha..
*meh lempang laju-laju*


(^___^)

9 comments:

Abun said...

wah..ajar skit nk wat nufnag nie..hahaha...xmasuk topik kan..n/a biasenya not available lol..>.<

Imzainieyzulkipli said...

usaha tangga kejayaan.
meh tgk mcm mana nk naikkan traffic

nazirulhazwan~ said...

xplain setakat yang mampu
CTR = click to ratio
byk org click, byk tinggi la % die
NA tu takde org click:)

nak rm 250??hehe boleh, tp kene strugle la, dptkan buffered earning/BE

BE ni iklan yang melekat lame kt blog kite, so lagi byk income, tp utk dpt income yg byk kenela trafic/pengunjung ke blog yg byk:)

aida4eva said...

Abun: not available?huhu..cian2

imzainieyzulkipli: huhu..masih berusaha naik tangga kejayaan tu..tinggi sangat ler.

nazirulhazwan: penerangan yang jelas..tq sgt2 :) xde org click ek?tp dia sedekah gak rm0.25 tu?baik la en.nuffnangs ni..:)

owh..mcm ssh je nak dpt BE..sy bdak bru blaja -__- anyway..tq for ur help :)

Woofer Storm said...

nak tggu dpr 250 tu bila dah gaji ti^^ hehehe

THE LEKAT LEKIT STORY said...

sabar.. tabung nuffnang ni memang macm tabung syiling skit.. lama2 byk la tu

athirah said...

ok laa tuuu... byk gak nmpk :)

shahjiehan said...

sabo2...Sj pon baru Rm 1.25...bile nk jadi rm125,000.00 nih...huhu

aida4eva said...

woofer : kalau tgu gaji..errrr~ lme lgi tuuuu~ ayoyo

the lekat lekit story : ha'ah kan..betul2..ibarat sehari menabung seposen :) lambat la mok cik kayoo macam ni..hihihi

athirah : mn ade byk..bergantung harapan pd kempen je..trafik xbyk nak dpt BE..huhu

shahjiehan: amboi..itu lagi melampau..mn aciii lawan tokeyy :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...