It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Tuesday, April 24, 2012

sushi sushi king king

salam semua!
mari cuba sushi king murah-murah.
sepinggan 2 ringgit jewww~

aku pun baru 1st time try ni.
#noob 
not bad.
 T__T

percubaan hanya berjaya 4 pinggan sushi.
tapi tu pun dah kenyang.
alhamdulillah 
:) 

hasil pengumpulan pinggan untuk 4 orang adalah....
*infiniti*
haha. ape lah yang aku repekkan ni 
T___T 

maaf. angle gambar menampakkan aku gemuk.
padahal takkkk.
*ayat sedapkan hati* 
fine fine aku gemok dah
(X____X) 

mai pilih-mai pilihhhh
:D

p/s : ada yang kata haram sebab ustaz azhar tu kata kan. tapi baca tak dia kata apa? yang diragui masaknya mentah atau sempurna masak sesuatu makanan ni. macam aku makan yang tempura goreng2, nasi2, tu tak diragui lah. bila diragui tu yang jatuh hukum haram. fahimtum?

wallah'hualam~ 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...