It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Tuesday, November 22, 2011

lagu-lagu semangat untuk team Harimau Muda

salam..
semalam pasti ramai yang debor je kan tengok bola
anyway, a big congratulations to our team, harimau muda!
esok ada rezeki menang lagi lawan dengan syria :)

jom layan lagu-lagu semangat ni.
stok wajib download ni!

Selamanya Harimau Malaya - Ultras Malaya Feat. Joe Flizzow , Carleed & Altimet
(lagu ni kalau nyanyi ramai2 lagi umphhhh..mmg naik semangat)

Team Malaysia Theme Song - Gemuruh Suara
(personally, aku suka lagu ni)

Hitam Kuning (Go TIger)

yang bawah ni aku discover dalm youtube.
boleh layan lah. sedap jugak :)

lagu bola - Malaysia Tiger (Harimau Malaya) BroXcute

hujan emas di negeri orang, hujan baru di negeri sendiri. lebih baik negeri sendiri :) 
yang penting, kita yang dapat emas. heee~

 p/s : majulah sukan untuk Malaysia!

7 comments:

Cik Akmal said...

saya suka semua lagu ni.. naik semangat..

salam kenal.. jom baca ni & jgn lpa tnggal komen..
:-)

http://sicantiksiezuka.blogspot.com/2011/11/konsert-moovment-2011-bersama-far-east.html

Man Mala said...

tq for share. terbaik.....
malaysia go go go...

vote my entry...
http://manmala.blogspot.com/2011/11/iphone-4s-gadget-impian-ku.html

aida4eva said...

cik akmal : kan kan :) semangat sgt. insyaallah akan ke sana :)

aida4eva said...

man mala : sharing is caring kannn :)

iszieylyanziy said...

memang lagu y mmbgkitkn smgt lah

iszieylyanziy said...

memang lagu y mmbgkitkn smgt lah

aida4eva said...

iszieylyanziy : kan kan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...