It's Aida4eva

The common life of a homosapiens.

Monday, June 13, 2011

saya 22 dan saya ok



yaa..saya ok walaupun saya 22.
--------------------------------------------------------------- 

dulu aku suka jugak bila orang kata aku ni budak sekolah lagi la..baru 16 thn, 17 thn..
kemain. tapi ade sekali tu pak cik tu cakap aku 12 thn, aku kompius nak rasa suka or sedih.
haha. yela. masa tu keluar ramai2 ngan adik-adik sepupu aku yang dalam lingkungan umur 13-14 tahun.

 adik aku yang 14thun tu ada dalam gambar..sila cari yang sepadan dengan aku. haha 

tengok..aku yang kemain ber-beg boleh kata aku 12 tahun? 10 tahun beza tu..haha..tak suka lah pak cik.. kalau cakap saya umur 18 thun boleh la terima lagi..*ngade*

macam tadi masa uncle pedelpop berenti depan rumah..dia nampak aku bawak moto..

dia kata.."pandai hang naik moto noooo"..
aku jawab..'mestilah p.cik..eh..p.cik agak-agak saya umur berapa?'
uncle pedelpop kata: aku tengok hang umur 16 @ 17 taun ja..
aku balas..HAHA..dah 22 tahun daahhh.. 
uncle pedelpop dengan nada terkejut. 'lah..dah 22? pi kawin lah'!  

kemain dah 22tahun dah boleh kawin ye uncle?
*kalaulah boleh!gateeyyyy. HAHA* 


moral of the story, sekarang aku dah bangga umur aku 22tahun :) 
sampai bila kita nak jadi budak -budak kan. walaupun aku ni tak berapa nak tinggi =.=, tapi semangat aku tinggi *muntah* 

2 comments:

mvp_dina13 said...

TEPI SKET!!!

sbb hang kecik..

aida4eva said...

dina: kecik ke??*pitam*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...